FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Про нас

/Files/images/IMG_20150430_114201.jpg

Історія Світловодського Центру дитячої та юнацької творчості починається із відкриття у 1959 році Будинку піонерів. Протягом наступних років росла та міцніла його матеріальна база, піднімався авторитет як методичного Центру роботи зі шкільною молоддю, як організатора масової роботи в місті. З 1977 року закладу присвоєно ім'я героїв Спатрака за велику роботу в патріотичному вихованні дітей.

З 1 вересня 1981 року Будинок піонерів перейменовано в Світловодський Палац піонерів та школярів і переведено в нове приміщення.

В грудні 1990 року згідно рішення виконкому Палац піонерів був перепрофільований та перейменований у Центр дитячої творчості. ЦДТ розширює діяльність по різним напрямам: хореографія, вокал, циркове мистецтво, народознавство, образотворче та прикладне мистецтво, основи комп'ютерної грамоти.

З листопада 1993 року по жовтень 1996 року ЦДТ переживає важкі часи. В зв'язку з ускладненням матеріального положення гуртки діють на базі шкіл міста та підліткових клубів. У складних умовах педагоги ЦДТ продовжують працювати творчо, знаходять нові обдарування, здобувають нові досягнення.

З 1996 року ЦДТ розпочинає свою діяльність в приміщенні по вул. Будівельників, 10 (адреса не змінена й донині).

В січні 1999 року шляхом реорганізації було приєднано Центр технічної творчості школярів. Розпочався новий етап розвитку.

В 2002 році рішенням міськвиконкому (№145 від 07.02.2002 р.) ЦДТ був перейменований у Центр дитячої та юнацької творчості.

З вересня 2022 року ЦДЮТ перейменовано у Центр дитячої та юнацької творчості Світловодської міської ради (рішення 34 сесії Світловодської МР від 08.09.2022 р. № 1661)

Головна мета роботи Світловодського ЦДЮТ:

Зробити дитину головною діючою особою, розбудити і зберегти творчі витоки її особистості, забезпечувати потребу у творчій самореалізації і організації змістовного дозвілля, а також сприяти формуванню компетентностей вихованців.

Колектив ЦДЮТ постійно працює над ростом професійної мйстерності, пошуком нових форм і методів освіти і виховання, проводить роботу по виявленню обдарованих дітей. Навчально-виховний процес здійснюється з використанням різноманітних форм і методів роботи як традиційних так і інноваційних.

Кiлькiсть переглядiв: 3311

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.